Свіжий вітер і новий курс КрітХіт

Як ви помітили, статті не публікуються з серпня. Це не означає, що блог припинив існування чи закинутий, але шукав новий курс і попутний вітер. І я його знайшов.

Чому анабіоз?

Як я, можливо, розповідав, але не анонсував у КрітХіт, я не припиняв розроблювати ігри навіть після отримання роботи. І ще останні понад півроку я робив масу спроб штовхнути наш блог у новий формат. Я занурився у проходження маси культових ігор, серіями, щоби знайти в них уроки для себе і поділитися ними, красою й елегантністю забутих задумів з вами. Результати цих пошуків вимагають або серії статей, або довжелезного талмуда. А таке читати, звісно, ні в кого немає часу.

Утім, це прекрасно працює у форматі відео. З часом я зрозумів, що саме у відеоесе можна віддати належне тому, що я хотів сказати і показати і як. Я хочу зробити  українськомовний Extra Credits, Errant Signal чи Nerdwriter.

Навіщо мовчати?

Я не хочу наслідувати нашого горезвісного Пітера Молінью з порожніми, але вкрай конкретними обіцянками.

Мої самостійні нечисленні спроби показали, що процес неймовірно трудомісткий. І він потребує не лише навичок  з монтажу і Power Point, але й комплексу різнопланових дизайнерських вмінь і знань. На жаль, мені бракує часу виробляти гідні навички у цьому напрямі одночасно з роботою і розробкою гри. Я щиро сподіваюся, що я його знайду. У хорошому сенсі.

До того ж, є дві об’єктивні економічні причини:

  1. У мене немає грошей на потужний сучасний комп. Наприклад, я не грав у Відьмака 2-3 чи Fallout 4, GTAV і так далі. Жодна машина у мене в квартирі не тягне їх.
  2. І в мене, і у Дамітрія (засновника блогу) бракує часу їх проходити, навіть якби раптом дуже і дуже захотілося. На відміну від мене, йому це до смаку. Адже  у нас є роботи, а я, до всього, ще й розроблюю гру.

І є ще суб’єктивна. Смак.

Мені щиро, відверто байдужі AAA-проекти. Просто не цікаві франшизи Ubisoft, Rockstar та інші блокбастери/бенчмарки. І ніколи не цікавили. І я точно не гратиму в Mass Effect: Andromeda.

Новий курс

Тому я пропоную вам пірнути зі мною в маленькі розумні, художні ігри, які ви точно зможете собі дозволити з нуля. Без навичок у іграх взагалі. Не франшизи по 30 років з талмудами історії на вікі.  А старі ігри, забуті ігри. І мобільні ігри незалежних розробників. Обов’язково, витвори мистецтва.

Тому подальший курс такий:

  1. Регулярні, щотижневі статті.
  2. Маленькі огляді/поради ігор, що справді мене захопили і варті вашої уваги навіть якщо ви не грали в ігри.
  3. Тематичні серії для тих, кому цікаве мистецтво геймдизайну. Я в доступному вигляді ділитимусь ідеями і концепціями, якими щиро захоплений та власними знахідками.
  4. Кроки у бік відеоесе для лонгрідів.
  5. Ділитимусь своїм досвідом з розробки і презентації нашої гри.
Advertisements

About Даниил Вьюков

геймдизайнер, менеджер

Posted on 27.04.2017, in Життя та ігри, Події, Тренди. Bookmark the permalink. Залишити коментар.

Прокоментуйте

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s

%d блогерам подобається це: