Свіжий вітер і новий курс КрітХіт

Як ви помітили, статті не публікуються з серпня. Це не означає, що блог припинив існування чи закинутий, але шукав новий курс і попутний вітер. І я його знайшов.

Чому анабіоз?

Як я, можливо, розповідав, але не анонсував у КрітХіт, я не припиняв розроблювати ігри навіть після отримання роботи. І ще останні понад півроку я робив масу спроб штовхнути наш блог у новий формат. Я занурився у проходження маси культових ігор, серіями, щоби знайти в них уроки для себе і поділитися ними, красою й елегантністю забутих задумів з вами. Результати цих пошуків вимагають або серії статей, або довжелезного талмуда. А таке читати, звісно, ні в кого немає часу.

Утім, це прекрасно працює у форматі відео. З часом я зрозумів, що саме у відеоесе можна віддати належне тому, що я хотів сказати і показати і як. Я хочу зробити  українськомовний Extra Credits, Errant Signal чи Nerdwriter.

Навіщо мовчати?

Я не хочу наслідувати нашого горезвісного Пітера Молінью з порожніми, але вкрай конкретними обіцянками.

Мої самостійні нечисленні спроби показали, що процес неймовірно трудомісткий. І він потребує не лише навичок  з монтажу і Power Point, але й комплексу різнопланових дизайнерських вмінь і знань. На жаль, мені бракує часу виробляти гідні навички у цьому напрямі одночасно з роботою і розробкою гри. Я щиро сподіваюся, що я його знайду. У хорошому сенсі.

До того ж, є дві об’єктивні економічні причини:

  1. У мене немає грошей на потужний сучасний комп. Наприклад, я не грав у Відьмака 2-3 чи Fallout 4, GTAV і так далі. Жодна машина у мене в квартирі не тягне їх.
  2. І в мене, і у Дамітрія (засновника блогу) бракує часу їх проходити, навіть якби раптом дуже і дуже захотілося. На відміну від мене, йому це до смаку. Адже  у нас є роботи, а я, до всього, ще й розроблюю гру.

І є ще суб’єктивна. Смак.

Мені щиро, відверто байдужі AAA-проекти. Просто не цікаві франшизи Ubisoft, Rockstar та інші блокбастери/бенчмарки. І ніколи не цікавили. І я точно не гратиму в Mass Effect: Andromeda.

Новий курс

Тому я пропоную вам пірнути зі мною в маленькі розумні, художні ігри, які ви точно зможете собі дозволити з нуля. Без навичок у іграх взагалі. Не франшизи по 30 років з талмудами історії на вікі.  А старі ігри, забуті ігри. І мобільні ігри незалежних розробників. Обов’язково, витвори мистецтва.

Тому подальший курс такий:

  1. Регулярні, щотижневі статті.
  2. Маленькі огляді/поради ігор, що справді мене захопили і варті вашої уваги навіть якщо ви не грали в ігри.
  3. Тематичні серії для тих, кому цікаве мистецтво геймдизайну. Я в доступному вигляді ділитимусь ідеями і концепціями, якими щиро захоплений та власними знахідками.
  4. Кроки у бік відеоесе для лонгрідів.
  5. Ділитимусь своїм досвідом з розробки і презентації нашої гри.
About Даниил Вьюков

геймдизайнер, менеджер

Posted on 27.04.2017, in Життя та ігри, Події, Тренди. Bookmark the permalink. Залишити коментар.

Прокоментуйте

